hej oktober.

image177

Hej nötter!
Idag är det höst på riktigt! Första oktober, min månad. Och riktigt höstrugg väder också... Inte så jättekul kanske. Har haft en trevlig dag, fast jag är väldigt seg. Planerar att gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll. Det skulle så mycket behövas. Jag och Anna har gråtit ett antal gånger av skratt, pga denna trötthet dårå, vilket i och för sig är kul... Hehe. Efter skolan så var jag iallafall med ovannämnda person. Vi låg och kollade på massa roliga skitprogram i ett par timmar. Underbart. Det finns många godingar till tv-serier som man har missat. Dawson's Creek till exempel, varför ser man inte på det oftare? Haha.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. På tv nu går det inget roligt... Och eftersom bröderna Schulman har slutat blogga så har ju inte jag något liv här vid datorn längre. Snyft.
Klemmer fra Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor kanmske eller inte

hahaha eheh roligt

2007-10-01 @ 21:29:59
Postat av: Lovisa

anna: Hehe, ja kanske lite roligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback