i love friday.

image188
I-D magazine, November 2007.


Hej bästa läsare!
Veckans kanske bästa dag är här; fredag! Underbart. I skolan är det inga jobbiga lektioner. Och nu sitter jag i bibblan på lunchrast (som är jättelång). Emelie, jag och Stina har kommit en bra bit med vår biologiredovisning som ska göras nästa vecka, det är skönt. Det jag har att göra nu i helgen är att plugga matte och göra en religionsredovisning. Ska nog gå bra. Jag mår mycket bättre idag än vad jag mådde i början av veckan också. Great!

Planer för dagen är att: 
- gå klart skolan.
- åka hem till Anna och plugga matte, inklusive ha trevligt.
- åka ner på stan.
- kanske en snabb shoppingrunda om jag hinner.
- möta upp mamma och käka middag.
- gå på teater (Filippa Bark och Döden).
- kanske hem till John och se på Pelle Svanslös (bästa filmen ever).

Ha en toppen fredag folks!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback