inte bra?

image178'
Vogue 1957. Allposters.com
Heeej!
Åh herregud vad trött jag är. Jag kom på mig själv med att nästan somna vi köksbordet när jag gjorde spanskaläxan. Inte bra. Nu ligger jag i min soffa. Inte heller så bra, för jag kommer aldrig orka resa mig. Och det måste jag göra för jag måste plugga mer spanska, sedan käka och kvart i sex ska jag barnvakta. När jag kommer hem från barnvaktningen ska jag iväg och träna... Så ingen tid att lata sig här inte!

Skolan idag var as usually. Kemi, matte, lunch. Lunchen var rolig med indiskt tema. Sedan introduktion av boktornet (en tävling, vilken klass som läser flest böcker) och efter det religionsföreläsning. Jag har hängt med oroväckande lite på religionen de senaste typ femton gångerna. Inte alls så bra. Om två veckor är det STORT prov.

Haha, det var mycket som var "inte bra" idag. Men jag har haft en väldigt trevlig dag, det är bara att man skriver sällan om dom där små roliga/bra sakerna som liksom made the day. Äsch. Måste plugga och börja tänka på mat nu.
So long my friends! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

smip van boktornet förra året, beat that! Hahah!

2007-10-02 @ 18:12:22
Postat av: Lovisa

Maysen: Jag vet! Dom fick presentkort på böcker idag... haha.

Postat av: trötter kloker butter bitter bitte (britt-marie)

oj oj oj igår var en barnlek jämfört med idag. HERREGUD! så trött. går till halv fem. orkar inte. bajs.

2007-10-03 @ 10:54:12
Postat av: Maysen

Vaaa, o inte jag?! :O shiiit, dålig stil hörru!

2007-10-03 @ 10:54:21
Postat av: Lovisa

anna (måste du ha så jobbiga namn alltid!? haha): nej idag snoozade jag i 10 minuter så idag är jag pigger. hörru din skolakare, du ska icke klaga!
maysen: eller hur, du borde ju också få! :O

2007-10-04 @ 14:02:34
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback