paparazzi.

Godkväll!
Ska verkligen gå och lägga mig om en sekund, tänkte bara göra en snabb update här. Denna fredag har varit toppen! I skolan hade jag en kul engelska lektion, en snutt biologi, konsert med kören i matsalen, jättelång lunchrast, sedan svenska där syon var och pratade. Inget jobbigt med andra ord. Och bland allt det här väldigt mycket skratt. En höjdpunkt var när jag och Anna kopierade oss i kopiatorn... Haha. Måste visa bilder sen. OCH: vaknade utvilad imorse. Typ utvilad iallafall. Inte ofta det händer en veckodag!

Ikväll har jag och familjen varit på restaurangen Paparazzi och firat mig lite eftersom det inte blev så mycket fireri i tisdags. Åt jääättegod mat, hummersoppa och oxfilé med chokladsås (!). Sen slaggade jag framför tvn hemma. Ajaj, jag som hade planerat att plugga... Får bli imorgon. Ska plugga som en besatt imorgon. Det lovar jag mig själv nu. Fast okej, jag måste ner på stan och köpa lite nödvändigheter också.

Godnatt älsklingsbloggläsare.
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback