and then when you are not in my dreams.

image159

Hola amigos.
Måndag igen dårå. Denna måndag har jag mest konstaterat att jag hatar fysik, att jag har problem att se normal ut på skolfoton (vi fick dom idag) och att jag alltid klär på mig för mycket kläder och blir supersvettig. Japp! Sedan har jag även lagat middag. Pasta och skinksås, med recept och allt, jag är inte så bra på att improvisera. Haha.
Jag borde plugga. Jag vet att allt kommer att komma som en bomb om några veckor. Och då kommer jag få stressattack och dö, och det vore ju inte så kul, right? Så... Jag borde ta fram religionboken nu... Och plugga på om judendomen... Eller... Kanske... Inte.

Älska mitt självdiciplin!
Puss på er. /Lovisa



Kommentarer
Postat av: Maysen

du är bland de finaste jag vet. haha bara så du vet:P PUSS

2007-09-18 @ 09:57:32
Postat av: Lovisa

Maysen: Men åh, vad söt du var då. TACK! Och massa puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback