Avslappnad söndag.

image152
(Bild: veraplus.se)

Hej!
Dagen har varit jättemysig och skön. Först vaknade jag ganska tidigt och grattade pappa, som fyller år idag, på sängen. Sen myste hela familjen i mamma och pappas sängar och käkade frukost där tillsammans. Efter det tog jag en powerwalk (töntförklarat ord ohja) med Molly. När jag kom hem stack jag och familjen till en skog och plockade svamp. Myyys! Sedan åkte vi till Ulvakvarn och åt lunch. Också myyys!

När jag kom hem träffade jag Anna och vi åkte tillsammans till Friskis & Svettis nere på stan. Där gick vi på vårat första (Ki) Yoga-pass någonsin. Det var avslappnande, men krävdes mycket statisk styrka. Efteråt kände jag mig typ nyfödd. Så skönt!

Nu ska jag gå ner och äta födelsedagsmiddag för pappa. Tror det blir oxfilé, mums.
Puss och kram, Lovisa.

Kommentarer
Postat av: snor

shit alltså mina ben är kokta spaghettisar. nu är klockan 20:06 and im going to bed. vi ses 20 över imorn. pusspuss

2007-09-09 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback