Cut.

image146
(Bild: Okänd...)
Hejhej!
Åh, ska till frisören om typ tjugo minuter. Underbart. Älskar att vara nyklippt! Vet inte riktigt hur jag ska klippa mig... Det blir nog inget dramatiskt i alla fall... Haha. Aja, vi får se. Dagen annars har varit trevlig. Jag har haft lååång kemi och lååång matte. Slutade runt 12, det var väldigt skönt. Jag åkte hem och pluggade och bakade en kladdig chokladkaka. Den blev supergod! Mmh...

Planerna för resten av dagen är att klippa mig (som sagt), träna på Friskis med Anna och sen se på Top Model. Och skriva brev till Elin! Jag saknar henne...

Måste borsta ut mitt hår nu, so long!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: fölfölföl

usch vi bakade också kladdkaka som blev asäcklig. typ som chokladpudding. fast david gillade den :S usch!

2007-09-05 @ 10:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback