en annan resa.

Hello!
Ligger i sängen med en gosig filt virad runt mig. Är såå trött. Imorse blev jag och Anna väckta av att dom höll på att såga ner träd på gården... Typiskt. Kanske tar en liten power nap nu, så att jag (förhoppningsvis) blir pigg och kan plugga sen.

Jag och Anna hade iallafall en väldigt trevlig vistelse i huvudstaden. Vi gick mest runt hela dagen i massavis med affärer. Och det där med att jag inte skulle köpa något gick ju inte sådär jättebra. Jag hittade nämligen väskan. Väskan med stort V. Jag var liksom tvungen att köpa den.
Såhär ser bilden ut på hemsidan, men den gör den ingen som helst rättvisa. Jag hittade även världens coolaste ring i SOUK-gallerian. Det är en svart kamera på den. Jag får fota sen och visa. Kan även lägga upp lite bilder jag tog när vi var där. Sen var vi iallafall helt slut och gich hem till lägenheten och hade en jättemysig kväll med Keldas mumsiga tomatsoppa, choklad, Idol och Top Model.

Som sagt ska vila nu, sen plugga. Och förresten, tror inte jag har nämnt det, men vi är lediga pga studiedagar. Inget skolk här inte! Haha.
Puss och kram /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback