friday.

Tjingeling!
Fredag idag, det blir man alltid peppad av. Dagen har varit prima. hade sovmorgon och sedan inte allt för tråkiga lektioner i skolan. När skolan var slut satt jag kvar med Emelie, Anna och Heba och fikade massa bullar och gott (skolkaffeterian är icke att förkasta!). Sedan var jag och Emelie ambitiösa och gjorde massa matte. När jag kom hem slängde jag på mig träningskläder och drog till Friskis & Svettis och tränade med Anna. Vi är så duktiga så!

Ikväll har jag annars käkat thaimat med syrran och mamma och sen lekt med söta Molly (en hund alltså) som vi ska ha den här helgen. Mums på henne.

Imorgon är det Kulturnatten. Vad händer då? Vet inte, vi får se. Vädret kommer i allaf all vara sämst... Buhu.

Nu ska jag kika klart de sista avsnitten av Sex and the City, jääättemyyycket buuuhuuu!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback