goodnight sleep tight.

image161
Godkväll!
Jäääsp. Ska precis sova, men kom på att jag inte hade sagt nått på bloggen idag, och det måste ju självklart göras! Ja, dagen började dåligt med en väldigt misslyckad skolksovmorgon. Väckarklockan ringde och jag orkade verkligen inte gå upp så jag tänkte att jag skulle ta en skön sovmorgon. Men icke. Kunde inte somna om. Värdelöst. När jag kom till skolan så möttes jag av ett mysigt Coopertest. Hu. Jag dog typ. Man blir ju så glad av att få veta att man är "Dålig" (man kollade var ens tid låg på en skala och fick veta om man var bra eller dålig ungefär). Man blir ju så peppad och kämparglöden höjs ju enormt! NOT.

Dagen blev som tur var bättre (efter 40 minuters lunchkö, och tusentals minuter av tråkig svenska och religion) för sedan var det trevlig kör. Och när jag kom hem bakade jag och syrran scones. Och sen har jag haft tv-tittarkväll. Med Grey's Anathomy och allt. Det gillades.

Nej hörrni sova var det ju...
Godnattkramar /Lovisa

Kommentarer
Postat av: hehe snor

idrott och "hälsa" hahaha världens jävla största paradox. herregud.

2007-09-20 @ 09:46:33
Postat av: maysen

grey's anatomy... snyft... jag vill också...

2007-09-20 @ 11:11:46
Postat av: Lovisa

anna: det är ett SKÄMT.
maysen: Awh, stackars. Men jag såg (i brevet som jag fick idag) att Assa skulle skicka till dig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback