i can say that i'm not.

Godkväll!
Fredag! Underbart! Har just avnjutigt en jättegod middag bestående av enchiladas med mor och syster. Innan det så kom jag hem helt slut efter en runda på stan + fika med Anna. Jag och Anna gick runt i massor av affärer, men det fanns inte mycket att ropa hej för... Bara ett par svarta jättebilliga jeans som Anna köpte, och en svart klänning från nya Vila-affären som jag köpte. Den kommer att bli väldigt bra både till vardags och till fest. Perfecto!

Nu ska jag parkera mig (och lite ostbågar) i soffan och hitta något bra på tvn.
Ha en bra fredagkväll!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: föl 3 år

oink oink oink! jag vill ha fyra strävhåriga taxar :'( nu ska jag på fotouställning x 2 och sen på konsert. oh, mitt intellekt kväver mig! e he. kom hem snart så bakar vi goda bullar med grön kräm i. puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback