it makes me wanna hear it on and on and on and on.

image163
Bild: complejo.deviantart.com
Tjingeling!
Ah fredag mums så härligt. Hade bara två lektioner idag. Och ett hål på 1,5 timme. Sånt är lite tråkigt... Klockan ett hade vi brandövning. I samband med det blev vi fotade, elevrådsfoto, eftersom att på Rosendal så är ju alla elever med i elevrådet. Smart. Efter skolan åkte jag hem till Anna. Vi satt och pratade framtid, resor och London väldigt länge. Och halvsov lite. Ikväll ska iallafall London bokas! Wiho, det kommer att bli så sjukt fantastiskt superkul! 29 oktober till 2 november, på höstlovet alltså. Åh, så kul det ska bli att träffa Maya igen också. Iih!

Ikväll måste jag städa mitt rum. Jag har fått mordiska blickar av mamma och pappa hela veckan... Annars så ska vi käka krabba och vitlöksbröd. Mums på det! Kanske blir lite Idol också? Man vill ju hänga med i snacket liksom.

Hoppas att ni får en bra helg!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback