på en resa.

image168
Mittimot låg Forsmark.
Hejhej!
Idag har jag varit med klassen på resa till SKG. Det är ett slutet förvar av kärnkraftavfall. Jag har alltid undrat vad som görs av det som "blir över" i kärnkraftsverk, så nu fick jag äntligen svar. Okej, jag antar att ni inte vill att jag ska rabbla hela processen här. Men det var interessant iallafall. Sedan fick vi åka ut på typ en lång pir som gick ut i sjön (bilden ovanför) som låg där, och i sjön fanns massa fåglar. Sånt gillar vi. Vi naturare alltså. Haha. Det var även fika och lunch och massa gratis kaffe också. Sånt gillar jag!

Imorgon så ska jag och Anna ta en tripp till Stockholm. Sånt kan behövas för oss stackars Uppsalabor. Vi bor över också i lägenheten på Östermalm. Det blir mys! Tror inte det blir så värst mycket shopping, måste ju spara lite nu inför London... På fredag blir det förresten väldigt kul, för då ska jag på maskerad! Tjoho, det var verkligen länge sen. Jag älskar att klä ut mig.

Nu ikväll är mina enda planer DH, annars så borde jag vara duktig och plugga en liten bit. Får se hur det blir med den saken...
Kramar till er. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback