scones, candide, söndag.

image165
Hej bästa läsare!
Blev väckt av mamma som hade gjort nybakta scones. Satte mig i soffan och åt dom och drack grönt te. Läste DN Söndag och löste Soduko... Länge. Så skönt. Nu är planerna för dagen:
  • Läsa Candide, av Francois Voltaire. Bok vi måste läsa i svenskan.
  • Plugga fysik. Jag hänger inte alls med. Måste få ordning på det där redan nu...
  • Duscha. Kanske bada?
  • Gympa.
  • Bädda rent sängen.
  • Skriva brev.
Igår kväll blev jag helt galet partysugen. Jag satte på sjukt hög musik så porslinet i köket skallrade. Nästan så att det hoppade ur skåpen. Sedan lagade jag mat och dansade runt tills svetten rann. Jag längtar till London.

Ha en bra söndag!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

ganska bra tips aha http://fashionina.com/2007/03/24/london-guide-essentials/

2007-09-23 @ 21:02:49
Postat av: Anonym

mm, london. vi kommer ha kul. synd bara att de e så hårda på legg... skitjobbigt faktiskt och ett stort problem som vi måste face'a...

2007-09-24 @ 13:49:46
Postat av: Maysan

påtal om scones så ska vi äta VÄRLDENS godaste på Hravey Nic's när ni kommer. med clotted cream,,, åh.
btw, jag som skrev förra inlägget.

2007-09-24 @ 13:50:51
Postat av: Lovisa

anna: Ja dom där var toppen. Vi från printa ut...
Maysen: Jajja, det ska nog ordna sig ska du se! ÅH, dit måste vi gå! Jag älskar scones! Och jag längtar SÅÅÅ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback