Skadad fot.

image150
Ajaj, skor som inte är att leka med... (Bild: Okänt)
Hallo!
Gud min kropp känns helt mörbultad. Har sjuuuk träningsvärk i hela kroppen, och så har jag sprungit runt i mina 10 centimeters idag. Dåligt skoval, eftersom vi var ute och kollade på träd hela biologin och sen åkte jag ner på stan direkt efter skolan och gick runt där i timmar. Well, jag var snygg i alla fall. :) På stan handlade jag och mamma presenter till far min, som fyller år på söndag. Sedan gick jag själv en stund också och handlade lite smågrejer; en ring med något läskigt djur på, ett par smurfblå strumpbyxor, knästrumpor och en rolig mössaktig sak. Eller det såg iof mer ut som ett väldigt brett pannband... Aja, sött vare i alla fall.

Nu ikväll har jag ätit pannkakor och kollat på Top Model. Men nu måste jag sova. Sööömn. Aaah. Ge mig.
/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback