sky.

image145
Bild: Anna Berglund, Modell: jag


Hej kompisar!
Måndag igen, dårå. Fast måndag känns ändå helt okej nuförtiden. Vet inte varför, men det känns som att den här terminen kommer att funka. Känns jättebra att ha den inställningen... Förut fick jag ångest av att höra ordet 'måndag', ungefär. I alla fall - skolan var som vanligt, efter skolan åkte jag och Anna hem till mig och hade en photoshoot, ett resultat ser ni ovanför. Ser det inte ut som att jag ligger på ett moln och funderar? Hihi.

Lite senare drog vi hem till Anna och lagade middag, och sedan tog vi oss ner på stan. Vi landade på Grand där Malin Nilsson hade spelning. Riktigt duktig tjej. Efter henne var det bandet Stooky Stooy som vi stannade kvar och lyssnade på, två av killarna i bandet går i min klass. Dom var också great!

Nu ska jag krypa ner i sängen, puss å gull.
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

vadå bara 2? :o alltså två killar? går inte alla utom han som trummade sönder trummorna i din klass?

2007-09-04 @ 12:38:24
Postat av: Lovisa

snor: Nej, alltså Gustav och Gustaf går i min klass. Men Gordon har ju bytt till SMIP... Ah, han som trummade vilt går inte i min klass heller.

Postat av: snor

jaha just det just det. hehe. puss

2007-09-05 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback