söndag.

image176image175
Kate Moss. Vanity Fair.

Dagens låt: Jag och Anna diggade lite till Kents nya singel Ingenting. Hahaha.

Dagens frisyr: Ett blått hårspänne med blommor.
Dagens smink: Nada.
Dagens klädsel: Har haft på mig mysutstyrseln hela dagen.
Dagens händelse: Kanske när Anna grät floder till Lady och Luffsen II?
Dagens planer: Nu ska jag duscha, sen plugga español, sen se på tv.
Dagens bästa: Att jag och Anna gick på ett friskis & svettis-pass trots att vi var väldigt trötta. Duktigt!
Dagens vill ha: Massor av pengar till London!
Dagens drog: Kanske sömn? Jag vill ju sova.
Dagens tråkigaste: Att denna underbara helg är slut...
Dagens finaste: Mina chokladmuffins. (Dom såg ut som bajshögar... Men ni anar inte hur goda dom är!)
Dagens köp: Inget köp här inte.
Dagens mat: Omelett, två chokladmuffins och en massa thai-mat. Inte mycket förbättring sen igår... Haha!
Dagens ont: Kanske i benen när mjölksyran var som värst på friskis & svettis.
Dagens mående: Trött, glad och ganska utmattad.

En puss till er! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

jag bara saknar saknar saknar er så jävla mycket just nu!!!!!

2007-10-01 @ 13:44:58
Postat av: Lovisa

Maysen: HÅLL UT! Vi kommer snart till dig! Tiden kommer att gå snabbt, så håll ut bara. Fast jag saknar ju dig med...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback