syster, stan, lördag.

image164
Fin ihopsnickrad bild av mig.
Hejsan!
Så underbart med lördag... Imorse låg jag och drog mig lääänge i sängen innan jag gick upp. Sedan lagade jag en omelett och efter det tog jag med mig syrran ner på stan. Vårt mål var ett par höstskor till henne. Syrran alltså. Vi letade igenom alla affärer men hittad inte dom rätta. Tillslut så gick vi in på Sko Punkten, och där fanns dom. Konstigt tyckte jag. De blev iallafall ett par bruna fina stövlar. Jag köpte en kofta till henne också. För det är ju världens bästa plagg. Till mig själv blev det visst ett knalligt blått nagellack, och när syrran hade åkt hem så smet jag in på Myrornas och hittade en mysig långkofta och en jättefin blus. Den är svart med vita bodyrer vid halsen. I love it! Kalaset blev väldigt billigt och trevligt.

Och så bokade vi ju flyg till London igår. Men när vi skulle gå in och boka hotellrum (vi ville ha ett twin room) så är det ju självklart SLUT. Grejen var att vi var inne och tittade igår eftermiddags, och då fanns det rum kvar... Tyyyypiskt. Aja, vi bokade ett 4-rum istället, så nu får vi bo med en till skummis. Men det som är bra är att det blev sjukt billigt. 900 spänn för fyra nätter!

Snart tror jag massa gamla kompisar till mamma kommer hit. Dom kommer att säga att jag har blivit stor. Tack!
/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback