there's a cold breeze coming.

image153
Bild från vårt hotellrum i Paris.

Hallå där.
Usch fy blä vilken grym mensvärk jag har. GRYM! Och jag känner för att spy. Förlåt, det här ska inte ni behöva läsa om. Var bara tvungen att säga det. Så. Idag i skolan var jag väldigt opepp pga ovanstående orsak. Men som tur var så hade vi bara en (låååång) mattelektion. Sedan åkte vi till Botaniska trädgården och gick på guidad rundvandring. Det var interessant. Jag smet tidigare (fortfarande pga ovansående anledning, haha) och åkte hem och la mig i min soffa. Och här ligger jag fortfarande. Och tycker synd om mig själv. Och längtar bort. Till Paris, till exempel...

Och nu måste jag plugga lite. Blir ett F&S-pass sen, klockan 19. Puls Medel, i think.
Hare så fint mina vänner!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback