to let myself flow is the only way of being.

image156image157
                                                                                                           Jag som ser väldigt vindögd ut.

Hej gullisar!
Ligger i min säng ute på mitt landställe och myser. Annars idag så har jag åkt bilresan hit, spelat monopol, huggit ved, ätit peacemärken-godisar och lite annat. Så skönt med helg. Mina planer är att någon gång under helgen göra fysikläxan och att skriva brev.

Bra saker just nu:

Alla fina höstlöv
Sex and the City
Kaffe
Fina brev som jag får
Ane Brun
Att min födelsedag närmar sig
Höstkläder
Schulman-brödernas bloggar
Min lugg

Så. Nu ska jag gå och kolla hur det är med min landetkompis Isak. Var länge sen jag träffade honom, senast i sommras!

Ha en mysig helg!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback