and then she awakes reaches for the embrace.

Men hej!
Åh, gårdagen var så bra. För att göra det mest förståligt tror jag att jag måste göra det här i punkter för jag är så trött i bollen så det snurrar.
  • Anna och jag sätter oss på tåget till Stockholm. När vi kommer dit sätter vi oss på tunnelbanan till Söder. Där strosar vi runt i det förskräckliga vädret i lite affärer. Jag köper en tomatröd kjol på American Apparel.
  • Anna blir vrålhungrig och vi slänger oss in på ett fik och käkar middag. Middagen kan vi beskriva med servitörens kommentar till oss "oj, vad duktiga ni är på att äta tjejer!". Hahaha. Vi dunkade nämligen två stora pasta-potioner och en morotskaka på typ ingen tid alls. Så kvinnliga vi är.
  • När klockan närmar sig åtta går vi till Göta Lejon. Det var fint där. Obs: redan innan konserten börjar är både jag och Anna väldigt trötta.
  • Förbandet Don't be a Stranger börjar spela kl åtta. Ni vet dom i Apoteket-reklamen. Dom är bra faktiskt:

  • Vid halv nio tror jag det var börjar Ane Brun spela. Hon hade den vackraste rösten jag hört (alltså även när hon pratade vanligt) och var hur söt som helst. Och det var rysligt bra. Hon körde mest låtar från nya skivan, men även nåra gamla godingar.
  • När klockan har passerat tio och Ane är inne på sista extra nummret går jag och Anna till tunnelbanan mot centralen. Där rycker vi åt oss nått ätbart och kommer tillslut på tåget till Uppsala. Dödströtta.
Åh, det är så svårt att beskriva konserter. Ord räcker liksom inte till (oh så klyschigt).

Idag... orkar jag inte skriva nått om nu. Kanske en annan dag!
Över och ut! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysan

bilderbilder!

Postat av: Lovisa

Men Maysen jag tog typ tre bilder! Det var för mörkt så dom blev bara suddiga. Men jag spelade in massa ljud.

2008-04-11 @ 16:08:51
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback