news guy wept and told us earth was really dying

Hello!
Har varit en tripp till landet i helgen, utan datorn, därav inga updates. Nu ligger jag här i min soffa och känner mig ganska illamående. Har gjort det hela dagen... Obehagligt. Kanske ska stoppa i mig lite middag, så blir det nog bättre. Ny vecka imorgon igen dårå. Är rätt pepp! Känns som att veckan kommer bli riktigt trevlig. Sista april, lediga dagar...

Oj, blev avbruten i mitt skrivande. Det där där uppe skrev jag för kanske en timma sen. Mitt barnvakts-barn kom nämligen över och ville klappa på min kanin och läsa lite Bamse med mig. Och självklart fick hon det. Men nu måste jag verkligen ät middag!

Tjing! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: i need your lovin' like the sunshine

haha åh vad söt. bamse, det är grejer det. proppa henne med kommunistpropaganda medan hon är mör! hehehe. hehe. nu ska jag sova. vi ses 20 över och inte en sekund senare!

2008-04-27 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback