däckad.

Godkväll!
När jag kom hem runt middagstid idag så skönk jag bara ihop i min säng. Pust. Väldigt skönt att den här (skol)veckan är över. Skönt att ha biologiprovet gjort också. Vet inte riktigt hur det gick, bra får jag hoppas! Efter skolan tog jag och gänget en sväng ner på stan. Hälften tröttnade och åkte hem ganska snabbt. Så jag och Anna satte oss med varsin latte och kanelbulle och pratade om livet på en blöt bänk en stund. Sedan så gick jag och köpte ett par riktigt balla dojjor, lite trosor och strumpor, inklusive hämtade ut mina glasögon. Jippie! Jag har saknat att vara glasögonorm jättemycket. Men nu ska jag bli det igen.

När jag kom hem var jag som sagt megatrött så jag la mig framför Pirates of the Caribbean (vid världens ände) med mamma och Sofia. Och jävligt mycket chips. Jag vill ha Jack Sparrow.

Nu så ska jag sova och imorgon ska jag leka med Berglund, tjoho!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: fölis

jag vill ha viggo. han tänder en eld inom mig eller hur det nu var. idag var mysigt! puss å kram

2008-02-02 @ 19:24:33
Postat av: Lovisa

ohja, han är en rysligt fin man. igår var toppen! :)

2008-02-03 @ 10:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback