fredag och lördag.

Godkväller!
Uää, jag känner mig jätte-ofrisk. Otroligt opassande, ska ju plugga hela dagen imorgon inför kemiprovet på tisdag. Men näsan bara rinner och huvudet känns som ett blåmärke. Jag kanske har feber också? Tråkig inledning, nu berättar jag vad jag har haft för mig dom senaste dygnen istället!

Igår, fredag, var det först lite skola. Blev egentligen bara en riktig lektion och vi slutade typ 12. Sköönt. Då åkte jag till ett ställe jag aldrig har varit förut. Mitt mål med den här veckan har nämligen varit att utforska mina vänners hemtrakter lite mer. Och denna dag var det Peggys tur, så vi begav oss till Gränby. Gränby Centrum för att vara exakt. Det var jättestort och roligt. Jag och Peggy hade en ostbåge-buffé. Cheese ballz, ringz och cruncherz. Haha, underbart. Vid middagstid åkte jag hem, men skulle enligt planerna tillbaka sen men det orkade jag inte, var ju lite död. Så jag pratade i telefon hela kvällen istället.

Idag har jag och familjen varit i Stockholm och träffat släkten. Roligt! Vi käkade brunch på ett mysigt ställe på Djurgården. Sedan åkte vi hem till mormor och morfar och lekte. Hihi.

Nu ska jag äta, sedan ska jag sova eller kanske ta en liten titt på melodifestivalen.
Adios! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback