hjärtedagen!

Halloj!
Min alla hjärtansdag har varit hjärtebra! I skolan hade vi två snabba lektioner och sedan en lååång biologi-labb. Den var spännande. Vi tog fram DNA och sånt. Man känner sig som ett geni som kan göra allt det där. Typ. Annars så har dagen varit spettsad med massa hjärtliga saker. Smågrejer som man blir glad av. Glass på lunchen, kramar i kramrutan (och pussar i pussrutan), en chokladpralin, Library Lovers-pins på tröjan, världens bästa kompisar, bra teater på lunchen (av dom som har drama) och Anna gav bort en inbjudan (i form av ett rosa hjärta) till hennes och min cykelklubb till Silverpilen (en söt pojke). Det kan nästan inte bli bättre!

Jo! Jag lyckades kläcka ur mig det här på lunchen också: "Olalaaa, vad hård den är!" hahahahaha.

Skulle egentligen ge er massa hjärtebilder, men kom på att dom har jag på datorn i skolan. Så ni får dom imorgon istället. Nu ska jag gå och sprida lite kärlek till världens bästa syster.
KÄRLEK! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

hej! ni verkar ha det bra. vi promenerade i paris idag, fast det var väldigt kallt och folket hemmifrån var inte vana vid att ha lite kläder på sig i kylan. jag har ju vant mig lite från england. vi var uppe i eiffeltornet i alla fall, HÖGST UPP! helt sjukt häftigt! sen notre dame, sacre couer, montmartre osv. nu e de chill sen ska vi käka middag. det har dock varit väldigt lite love-in-the-air för att vara paris=kärlekens stad. inga flörtar heller, aja. imrg kanske?
PUSS

Postat av: apan

HAHA cykelklubben är grejen. du anar inte hur stora planer jag har för den!

2008-02-14 @ 20:26:03
Postat av: daradam apan apansson och cola banarne coola barnarne chili con carneee

förresten läser han säkert bloggen. alla läser allting. internet är farligt och man kan inte gå säker någonstans. jag har skrivit ny låt. den är bra. du får höra sen :D

2008-02-14 @ 20:27:18
Postat av: Lovisa

Maysen: Åh gud vad kul! Jaa, jag var också i eiffeltornet, men tror dock aldrig jag åkte högst upp. Dåligt av Paris att inte vara kärleksfullt av sig! Det får det bli ändring på. Grabba tag i en snygg parisman och hångla upp honom!
apan + daradam: Haha, det var underbart. Hoppas han läser det blir roligt!

2008-02-14 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback