lördag.

Hej bloggen!
Åh vilken skön lördag jag har haft. Vaknade och låg och läste Flyga Drake lääänge. Gick upp, åt lite, hade det lugnt och skönt ett tag, mötte upp Anna och åkte ner på stan och fikade. Efter mysigt fika på vårt café (Waynes hihi) blev det en snabb runda på stan också. Hittade en lite galen, blommig klänning på MQ för en hundring. Den fick bli min. Sedan åkte jag hem och kollade på Greys Anathomy och Canada's Next Top Model. Skulle egentligen plugga men ja, fick inte riktigt in rätta känslan... Eh. Haha. Mina övriga planer för dagen är att fixa nån mat (är ensam hemma). Hittils idag har mitt matintag sett ut såhär: en omelette, en kanelbulle, en macka med smör, lite chips. Haha sorgligt.

Hoppas ni får en dunderbra lördag!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback