rock away.

Hej!
Helgen har varit grym! I fredags var det fest hos J. Gick dit utan några som helst förväntningar så det hela blev väldigt lyckat. Det var mest en massa alkohol och dans på ett pyttelitet dansgolv "ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄCKSMÄN!". Haha. Att jag (till en början) var enda singeltjejen där kändes ju också heeelt okej, hahaha. Lördagen började med att jag trodde att jag skulle dö, men det gjorde jag inte. Jag piggnade till rätt bra och jag och Anna gick en lång prommenad i den underbara våren. Vi drog till Ica Väst och handlade bakverk och festisar. Sedan satt vi på en bänk och goffade. Ljuvligt! På kvällen hade jag kanske världens största godispåse och massa chips och la mig framför melodifestivalen. Riktigt jävla dåliga bidrag var det dock. Buuu. Idag, söndag, har jag tagit det lugnt men även lyckats plugga en del. Har skrivit min argumentive essay, läst lite fysik och tänkte nu börja göra lite research till min utopi-artikel.

Imorgon är det måndag, döden åt det. Men vi har iallafall inga lektioner på morgonen och det är ju skönt. Fast jag kommer sakna mitt sköna sportlovsliv. Det var så skönt.
Hoppas ni också hade en finfin helg! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback