the stars at night turned you to dust.

Hej mina bästa läsare!
Åh så skönt det är att ha kemiprovet gjort. Nu är det inga prov på typ två veckor. Tjoho! Annars i skolan så gick jag och Peggy runt och lyssnade på en freestyle som hon fick av mig. Björnes favoriter, 80tals pop, Nalle Puh och sådär. Sedan sa jag hejdå till henne för hon flyr sin kos till skåne imorgon. Tråkigt. Efter skolan åkte jag ner på stan och råkade shoppa lite för mycket. Tusan också. Blev iallafall en klänning som är som en korsning mellan en begravning och en porrig Parisianska (eh?) från väldigt otippade Gina Tricot, ett par pumps på rea, en vrålsnygg fuskskinnjacka i mc-stil och en bit blommigt typ för 26,50. Hade tänkt sy en kjol. Jag kan inte sy. Men det löser sig nog. Jaja, nu ska jag spara. Absolut.

Ikväll blir det tv-kväll. Mumsiga Gossip Girl och I huvudet på Gynning!
Hejsvejs! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

fan va nice me lite shopping... jag vill också! Jag far till paris imrg! jajaja! jag ska åka i en tunnel under vattnet. erkänn fräckt!

Postat av: Lovisa

Men åååh vad underbart! Jaa, shopping är nice, men det är niceigare om jag sparar nu och shoppar när jag är i Paris. Hihi. Hade superduper nu!

2008-02-12 @ 19:06:38
Postat av: snor

alltså gina tricot och fuskskinn? du umgås för mycket med dina lantiskompisar verkar det som... heheheh

2008-02-12 @ 21:13:13
Postat av: Lovisa

HAHAHA... vem vet

2008-02-13 @ 08:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback