dagens bild.

image213

Jag borde börja med dagens bild igen. Har för mig att jag hade det förut? I alla fall så har jag ju så många fina bilder på datorn som jag vill att ni ska få se. Så då kör vi väl på det!

Den här bilden har jag haft hur länge som helst typ. Tror den är från The Sartorialist. Åh, vet inte vad det är jag älskar, men den är typ det bästa jag sätt. Dom där skorna kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Hihi. Från Miu Miu. Kommer ihåg när jag och anna var i Köpenhamn i sommras och då fanns dom där på rean. Men inte i den där fina färgen, och inte min storlek heller tror jag... Kärlek på det här fotot iallafall.

Vad hände mer idag då? Pja, inte så mycket. På lunchen klippte jag Peggys (anna i min klass) hår. Haha, det blev mästerligt. När jag kom hem pluggade jag svenska. Sen bakade och åt jag och syster croissanter. Nu ska jag plugga lite mer.
Puss. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Maysen: Haha aaaw. Jo den är väl mysig, ganska vanlig. Men mysig. Jag kan skicka en semla på posten! Hehe...

2008-01-30 @ 08:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback