inte nu.

Hej bloggen!
Sitter i skolan. Snart ska vi ha matte. Vi ska börja på nytt kapitel, förra var jävligt svår så jag kan ju bara ana hur det här kommer vara... Har haft spanska nu på morgonen, med vikarien som är toppen. Vi pratade om filmer och repiterade siffrorna lite. Annars så känns det som att jag håller på att bli sjuk. Alltså NEJ nej nej. Jag tänker inte bli sjuk nu! Det går inte, verkligen inte. Det är iallafall halsen och näsan som är jobbiga. Nä, stay away from me sjukdom.

Okej, inte så givande inlägg, haha. Men nu börjar jag typ så jag måste sluta. Eller vänta, jag kan bjuda på en rolig bild. Nämligen mitt pimpade schema som jag har som bakgrundsbild här på skoldatorn:

image212
Hehe.
Hejrå! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha snyggt ;)

Postat av: Lovisa

Josefine: Tackar! :)

2008-01-28 @ 13:46:30
Postat av: Anonym

du är konstig

2008-01-29 @ 08:55:54
Postat av: Lovisa

Mycket konstig ohja!

2008-01-29 @ 17:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback