it should have been me.

Godkväll gott folk!
Imorgon är lovets sista dag. Att börja skolan igen ska faktiskt bli helt okej. Vill helst bara göra klart skolan nu. Snabbt. Så att jag blir fri! Mitt lov har varit perfekt. Har tagit det lugnt, varit med trevliga människor, köpt och fått fina saker och ja... gjort sånt där som man blir glad av. Nyår var en väldigt trevlig historia. Middag hos Maya. Lite sväng på benen. Vid slottet på tolv-slaget. Hem till Maya efter det och avsluta kvällen med choklad, ost och vin. Mys.

Idag har jag varit hos doktorn på uppföljningskontroll. Sista gången! Nu räknas jag som en fullt frisk människa. Det känns ju bra. Efter doktorn åkte jag ner på stan och köpte lite nödvändigheter och småskraffs och träffade sedan klassvännerna på Waynes. Där käkade vi lunch och drack latte i många timmar. Kul att träffa dom igen! En sak som gjorde mig glad var när vi gick en sväng på stan och en okänd kille gick förbi Anna och sa "Regnbåge". Haha. Så fint att jag är kompis med en regnbåge! Jättefint. Jag skulle vilja vara kompis med en sol också. Det skulle vara toppen.

Imorgon ska jag och min bäste Berglund till Stockholm. Kanske ett till mellandagsreafynd? Det skulle ju vara roligt.

Nu tänkte jag skriva brev, sen läsa och sen sova.
Vi ses! (Och nu ska jag börja uppdatera oftare, jag lovar)
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: föl

HAHA gud vad fint. regnbåge... alltså jag är inte din sol i dag kan jag säga. sover typ två timmar på natten, ligger å svettas och fryser och mår illa och kan inte sova resten av timmarna. vaknar när klockan ringer, tänker "jaha, ska väl gå ner och kolla om jag har feber då". säger godmorgon till mamma och pappa, känner att jag mår lite illa efter ca tre sekunder svimmar jag i hallen, kryper till badrummet och spyr i hundra år och skakar och har typ aldrig mått så illa i hela mitt liv. svimmar några gånger till, spyr lite mer. lyckas krypa tillbaka och lägga mig ner i sängen. nu mår jag helt okej, fast jag har feber och ont i huvudet och halsen. döden alltså... kommer nog imorgon, om jag kan. har så jävla tråkigt. igår tittade jag jättelänge på parisboende, jag har hittat ett som var grymt billigt och verkade massa mysigt! puss och kram

2008-01-09 @ 14:19:16
Postat av: Lovisa

föl: Hihi, jag vet, väldigt gulligt. Uuusch, stackars dig! Vad skönt att det är borta nu iallafall. Åh, det låter väldigt värt.

2008-01-10 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback