litteraturhistoria.

Hej!
Idag så har jag varit hemma från skolan. Huvudet kändes som en bulle och jag var tvungen att plugga litteraturhistoria så det var det enda som kändes rätt. Jag har alltså pluggat hela dagen. Var en sväng i skolan och pluggade med Emelie ett tag också. Känns helt okej. Det enda jag inte är så haj på är att epokbestämma olika texter. Aja, får hoppas att dom vi ska bestämma imorn på provet inte är så svåra...

Ikväll blir det första avsnittet av Gossip Girls, kan nog bli roligt, iallafall enligt min serie-expert Heba som självklart redan sätt serien. Haha. Och som även stog för dagens sötaste sms: ":) Tack. Det värmer.". Haha så sööööt. Bara för att jag sa att hennes svenska-annteckningar var så bra. Hihi.

Nu ska jag steka lite tonfisk och käka.
See you! /Lovisa


Kommentarer
Postat av: föli

gö jag såg lite det verkade ju råtöntigt.

2008-01-29 @ 21:53:20
Postat av: Lovisa

Neeej, det ägde! Jag ville vara dom.

2008-01-30 @ 08:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback