medicintejp.

Hej bloggen!
Sitter i skolan och ska strax ha fysik. Är så grymt trött trots att jag somnade dirket när jag släckte halv 11 och snoozade till typ tjugo i 8. Sen sist har jag iallafall varit i Stockholm med Anna. Det var väldigt skojsigt. Gjorde några roliga fynd. Ett par ridbyxor/kontorsbyxor (låter rätt crazy, i know), en t-shirt med budskapet "i only date DJ's" haha och till sist två underbara skor. Ett par röda ballerinas och ett par sååå schysta orange pumps. Galet höga men galet snygga. Ganska galna överhuvudtaget.

Igår var det första skoldagen och det var ju helt OK. Fick veta att vi skulle få en ny engelskalärare och så fick vi slutbetygen i religion. Blev sjukt glad över mitt mvg. Tjoho!

Nu börjar jag, see you!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

åh grattis grattis grattis! det var du sååå värd! förlåt att jag inte uppdaterar bloggen, e inte så inspirerad just nu. ni får klaga lite så kanske jag börjar igen, haha! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback