ssh.

image206

Älskar det här fotot. Irina Lazareanu för Hope. Mums. Anna ska vi göra ett liknande?

Har legat och dragit mig i sängen i flera timmar, är nog dax att käka lite frukost nu. Men jag är fast i boken som jag håller på och läser - Svinalängorna av Susanna Alakoski. Tack Maya för alla boktips, håller sakta men säkert på att beta av dom! Annars idag så kronglade det med biljetterna till teatern så vi ska gå på bio istället. Jag vill se
Försoning. Har hört att den ska vara fin.

Ha det dunder! (Dunder är ett absolut underbart ord, haha)
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: föli

vi ska åsså gå på bio idag. fast på darjeeling limited tror jag. ja tack till photoshooten.

2008-01-19 @ 12:05:50
Postat av: Lovisa

fölet: Åh, den vill jag också se. Fast det blev ingen bio för mig. Vi var för trötta... Vi såg Magnolia istället på film. Jaa, jag vill göra den!

2008-01-20 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback