summer in the city

Hallojhalloj!
Idag har varit en äkta seeeeg dag. Har sovit långt in på dagen, legat och kollat på skitprogram på tv, käkat nudlar, slösurfat osv. Riktigt skönt att bara göra ingenting. Vet inte hur länge jag kommer stanna här i Uppsala, förmodligen bara tills imorgon, men jag vet inte. På onsdag ska jag ju egentligen till Berlin men nu är det så att min far har fått nån mystisk sjukdom så jag vet inte om det blir av. Hela grejen är ju att vi ska bila hem från Berlin och det är bara pappa som har körkort och eftersom han då och då nästan svimmar så känns inte det så bra om han sitter framför ratten... Aja, vi får se. Men blir inte den resan av så får jag se om jag ska stanna i Uppsala eller åka ut till landet igen. Vet inte om jag pallar att vara på landet, blir så himla uttråkad. Men samtidigt är det ju inte så kul att vara i stan om det inte är några kompisar här. Men som sagt vi får se hur det blir.

Nu ska jag kanske ta nått att käka och sen gå ut och gå i det underbara vädret!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback