blås

Hallå!
Sitter här i pyamas i min säng. Och det är väl ungefär vad jag har gjort dom senaste dagarna. Så himla skönt. Och imorgon är det skolavslutning och sommarlov. Det är ju knäppt! Idag har jag - samtidigt som jag suttit i min säng - läst, läst, ätit pommes frites och läst lite till. Vad jag skulle gjort idag var att skriva klart min essä. Den måste ju liksom in innan skolan tar slut. Hm, får skriva klart den ikväll... Eller nått.

Imorgon är det 4 veckor tills Elin kommer hem. Tänk att det har gått ett helt år då! Ett helt år sen vi skakade av gråt i varandras armar på ett tåg som skulle gå mot Malmö. Känns inte så faktiskt.

Vad ska jag mer säga? Inte så mycket mer. Nu ska jag gå och ta en bit av min vitchoklad-kladdkaka som jag och syrran bakade igår. Den är som en gud, om jag får säga det själv. Hehe.

C ya. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback