Jullista.

Åh, hittade bästa listan!

Har du köpt en chokladkalender?
Nej.
Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?
Nej.
Har du hunnit med att köpa julklappar?
Egentligen inte... Men typ.
Till vem är det svårast att köpa till?
Först var det till pappa. Men sedan kom jag på att jag ju visste vad han skulle få.
Så just nu är det till mamma, till henne har jag inte riktigt hittat något än. Så det
blir nog min pappa som får fixa hennes julklapp från mig, fast såklart ska ju jag
säga vad han ska köpa.
Dricker du alkoholfri glögg?
Javisst.
Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
Oh God nej, har faktiskt köpt sista julklapparna typ dagen före julafton en gång!
Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
Nästan 5 faktiskt, den är asbra.
Säg en person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?
Jag brukar inte säga God Jul sådär jätteofta. Bara till närmaste familjen/vännerna på julafton.
Vem är det som julpyntar hemma hos er?
Hela familjen!
Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Ge bort mest. Men få är väl inte så dumt det häller.
Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Sverige. Annas blir det no feeling. (Eller iof, i år måste man väl åka till antarktis
för att få snö på julafton... Suck.)
Känner du någon julstämning nu?
Lite kanske. Fast inte så jättemycket just nu. Finns inga julprydnader i det här rummet.

Myspys.
Kram!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: maya

jag snodde din lista så busig som ja e...=) puss

Postat av: Lovisa

Maya: Oh yea, sno på du! :)

2006-12-10 @ 18:03:38
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback