Struligt.

Efter en jobbig och strulig dag som till större del har spenderats
på sjukhuset ordnade det sig till slut och jag fick träffa Elin. Mamma
och pappa hade smarta som dom är trott att det bara var dom som
skulle vara där och snacka med läkarna, men så var ju inte fallet,
så jag var på sjukhuset från halv 11 till halv 4 och träffade diverse
sköterskor, undersköterskor, en sjukhusgymnast, en läkare m.m.
Fick dessutom "avnjuta" mitt första mål sjukhusmat. Det var faktiskt
inte... så illa. Inte direkt gott, men inte häller överdrivet äckligt.
Tror nog att jag ska kunna klara mig på det i två veckor.

Att träffa elin var iallafall super, det var waaaaay to long ago senast
vi träffade varandra. Av Elin fick jag dessutom lite sena presenter.
Det
här nagellacket i färgen Milano och en brun flytande eyeliner
från Isadora. Tack sötnos!

Nu ska jag snart käka, sen måååste jag sätta mig ner med skolböckerna...
Ciao! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Elin

Å, det var verkligen super att träffa dig igen! Kul förrästen att du har börjat blogga again. Det får inte dröja såhär länge tills nästa gång (som vi träffas alltså, inte som du inte bloggar)..puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback