Tisdag.

Hejsan!
Idag hade vi lång sovmorgon. Började klockan tolv. Väldigt
skönt att få sova länge. Sedan hade vi bara matte ändå
fram till två. Då tog jag mig ner på stan och gick runt och
strosade lite. Hittade en grå långärmad tröjklänning
Gina Tricot och ett par undies som jag blev kär i. Annars
är jag mest arg på Uppsala som har så dåligt utbud. På
allting... Jag cyklade hem och blev fullkomligt dyblöt. Usch
vilket väder det är nu alltså, blä.

Snart ska jag kila iväg och köpa mig något smarrigt till
Grey's Anatomy. Borde nog göra det nu kom jag på,
för det är ju typ bara en kvart kvar.

På fredag ska jag till Stockholm med klassen och gå
på Stockholms filmfestival och lite så. Det blir trevligt.

So long!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Milja :D

heeeej:D:D Gumman kommer du till stockholm på fredag?!?!?! Varför sa du inget, vi måste ju träffas!! om vi hinner förståss! saknar dig massor! Pussa (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback