hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad.

Hej!
Sitter i min soffa och solen steker på mig. Underbart. Helgen var fantastiskt bra. Lördagen blev mycket lyckad, förutom att jag lyckades tappa min mobil i golvet så att en del försvann. Haha, ska aldrig mer dansa med min mobil när jag har alkohol i blodet. Men annars var det en väldigt fin fest! Var nice ordnat med bar och allt. I söndags så blev det en väldigt lugn dag. Anna kom över en stund och sov. Haha, sånt gillar jag. Vid middagstid åkte jag ner på stan och käkade kinamat med mor och syster. Herregud vilken onyttig helg jag har haft. Men äh, sånt gillar jag också.

Idag har jag klarat av två prov som jag hade pluggat nästan nada till. På engelskaprovet gick det galant ändå, men fysiken blev kanske ingen höjdare... När jag kom hem från skolan så läste jag Harry men däckade såklart. Vaknade för en stund sen. Sköönt...

Vi ses! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: fölis

hej jag kommer till dig tänkte sova lite du är ensam hemma va bra hej läs harry högt för mig nu

2008-04-21 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback