let all the children boogie

Halloj!
Men vilket väder vi har hörrni! Helt underbart. När vi solade på lunchen blev jag burned baby burned. Såklart. Min hy fick en liten chock. Annars var skoldagen trevlig. Efter den cyklade jag hem och sen cyklade jag ut på en liten spontan picknick med pappa och syrran. Mysigt! Så vi satt i solen i Hågadalen och åt bulle. Det kändes verkligen som sommar. Och på middagen satt vi ute och åt. Det är ju bara för härligt alltså... Nu sitter jag och lyssnar på en skiva som jag fick hem idag från CDON.com. Nirvana Unplugged in new york, en riktig gammal goding alltså. Förutom den godingen fick jag även hem David Bowies Ziggy Stardust och en dubbeldvd med Hair och West Side Story. Mh, ljuv musik för mina öron.




I morgon är det fredag mina vänner! Det är ju dunder. Nu ska jag har girlnight med Top Model och Sex and the City. Puss. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback