hemma

Bonjour!
Är hemma i Uppsala nu. Är rätt så slut. Kom hem igår vid ett och sen var jag tvungen att prata med peggy rätt länge i telefon för hon var så rädd och full. Paris var iallafall fantastiskt. Helt perfekt! Vi har verkligen hunnit med att göra MASSOR trots att vi bara var där fem dagar. Vi sa det igår, det är som en jättestark drog som vi har sprutat in, som verkar under en ganska kort tid men när man väl är hög på den så är det underbart. Och sen är efterverkningarna hemska (= att komma hem till Sverige igen kändes inte kul nånstans). Ok lite konstig liknelse, men ni fattar.

Nu har jag superbråttom! Ska vara hos Emelie kl 5 och jag måste hinna duscha och göra iordning mig och allt. Det blir iallafall mys hemma hos henne ikväll. Hon, jag och Stina och drinkar och bakverk och massa annat gott. Sen ska jag krama sönder Stina för hon drar ju till Australien. Tråkigt.

Bisou! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

bildeeer=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback