this river is wild

Tjingeling!
Grattis till alla som tar studenten idag! Jag är så avundsjuk avundsjuk jätteavundsjuk. Men dagen var rätt trevlig ändå. Satt med Anna och David och kollade på studentflak rätt länge. Sedan tog jag en tripp till min optiker och till lite affärer. När jag kom hem åt jag en kycklingsallad, vinkade av min familj och ja... Nu sitter jag här. Har i ungefär en timme sysselsatt mig med att tömma min inkorg på mobilen. Har knappt raderat ett enda sms sedan jag fick den i oktober förra året. Herregud. Och jag vill inte bara klicka på "radera alla" för jag vill spara godbitarna (t.ex. alla sms från person x som handlar om bajs ex: "Halv 10, skitit 3 gånger redan. Vill spy. Mår fruktansvärt. Fruktansvärt." HAHA!). Iallafall nu har jag kommit till slutet av december. Bara ca tre månader kvar dårå. Ehehe.

Förövrigt dunkar The Killers i högtalarna. Typ den här:


Nä nu har jag tråkigt. Ska nog ringa hit en vän. Puss! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: hehe

HAHA den morgonen var FRUKTANSVÄRD. fruktansvärd.

2008-06-05 @ 22:26:07
Postat av: Lovisa

Hahaha stackars!

Postat av: herregud

imorse var också fruktansvärd. fast inte lika. inget går upp mot skitmorgonen alltså. herregud. HERREGUD.

2008-06-07 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback