dagsverke.

Hej gullisar!
Idag har det inte varit någon skola men därimot operation dagsverke. Jag har tvättat fönster här hemma. Sen kom Anna förbi och jag gjorde pannkakor som vi åt och sen hade vi siesta i hängstolarna på balkongen. Väldigt mysigt... Surri och föl...

När Anna hade gått så pluggade jag i nån timme tills jag tröttnade. Är ju matte-nationella på fredag, tror inte jag kommer orka plugga så mycket så det får gå som det går. :)

Jag lyssnar på
den här låten med Agyness Deyn, appropå kändisar som provar en ny karriär inom musiken... Hon är ju modell egentligen. I vilket fall gillar jag låten, skönt gung.

Ciao! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: ohojhoj

oj vad man såg det komma. ganska bra låt men nä. hon är inte heller nån freddie direkt... trök.

2008-05-06 @ 20:56:27
Postat av: Lovisa

ja visst gjorde man. freddie?

Postat av: anna muskeln berglund

ibland blir jag trött på dig. för det första så kan du ju fundera lite... "hm, freddie. nån som sjunger bra alltså. vilken man har en extraordinär röst?" eller säg som mika "so i tried a little freddie" vilket vi ju nyss sjungit! :o freddie mercury iaf. om du fortfarande inte insett det. hehe. nu SNAXOFONEN!

2008-05-07 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback