tror du på magi?

Hej alla fina!
Det vara allt ett litet tag sedan jag uppdaterade. Det här har jag gjort dom senaste dagarna:

Torsdag:
Var sjuk och mådde pyton.
Mådde lite bättre frammåt eftermiddagen så då satt jag ute och solade en stund.
Pluggade nästan ingen matte men tänkte "det går bra ändå!"
Träffade peggy på kvällen på hennes jobb. Hon städade och jag dansade till Bailando.

Fredag:
Gjorde matte C-nationella. Det gick bra!
Åkte ner på stan och lyssnade på Wik-elever som sjöng, träffade Heba och kramade hejdå.
Åkte till John på kvällen.
Spelade ölspelet
Shotade absint.
Studsade studsmatta.
Grät när Anna sjöng för mig.
Dansade.
Hängde vid Johannes grill och kiosk (hahaha).
Åt paj mitt i natten.

Lördag:
Åkte till Wik med Anna och hennes papi och gick på Wik-dagen. Kollade på konst, lyssnade på musik.


Och nu sitter jag här. Har precis lagat och ätit en middag. Gott. Snart kommer Anna. Vi ska kolla på Sex and the City, käka Ben & Jerrys, sitta i hängstolarna på min balkong och röka cigaretter. Låter det som att det kommer bli en mysig kväll? Ja-a.

Ha en lika mysig myskväll du också. Eller en galen partykväll. Men gör inget som inte jag skulle gjort!
Bye! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: anna muskeln berglund

HAHAH just det du grät ju! vad roligt. du är så fin.

2008-05-11 @ 23:04:34
Postat av: Lovisa

såklart jag grät! vad tror du om mig egentligen!? att jag INTE är ett känslomässigt freak eller!?!?!?!?! hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback