Andra advent.

Hej.
Det är jobbigt att inte veta om jag ska opereras på tisdag eller inte.
Kommer jag att vara frisk imorgon? Är det okej att vara lite krasslig
i halsen när man ska opereras? Det är så svårt att bara vara stand
by, att vara inställd på båda delarna liksom. Om det nu blir en
operation så är det svårt att verkligen ladda till 100% eftersom att
jag hela tiden tänker på att det kanske inte blir. Och jag vill inte ens
ladda till 100% nu, för blir det ingenting så orkar jag inte bli sådär
jävla besviken som jag blev förra gången igen. Trassligt.

Jag får bita ihop och se vad dom säger imorgon på sjukhuset.

Idag är det förresten Nobeldagen. Såg lite av prisutdelningen på
tv nyss. Mest för att kolla in klänningarna. Madeleine hade snyggast.
Här på bloggen firar vi Nobeldagen med dessa bilder:

  
Alfred himslef och Madeleine herself.

Hare fint!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback