Friday night.

Tja!
Juste, möttes ju av en väldigt trevlig överraskning när jag kom hem från skolan.
En sprillans ny tv står innanför dörren + ett hemmabiosystem och lite sånt.
Årets första julklapp! Fast den är förståss till hela familjen. Men sweet i vilket
fall. Så nu vet ni vad som gäller - klockan nio hemma hos mig varje fredag,
biokvällar för hela slanten!

Nu ska jag nog sova... Eller snart. Imorgon ska jag nog åka ner på stan. Vill göra
det, men det är så jobbigt mycket människor ute på stan på lördagar... Blä. Men
jag vill ju iallafall handla klart mina julisar! Å kanske hitta något fint till självaste
julafton... I klädesväg alltså.

Very well, Godnatt till er som ska sova och hejdå till er som ska vara vakna! Eh. Ja.
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback