Juldagen.

Hejsan!
Ååh, idag är det mysdagen. När man får leka med sina julklappar, äta mer julmat
& julgodis, umgås och bara ta det lugnt. Julafton igår var underbar. Men vad skulle
det annars ha kunnat vara? Mih. Fick massor av fina julklappar som jag är väldigt,
väldigt glad för. Allt annat var också frid å fröjd. Mamma, pappa, Sofia och Anna blev
glada för sina julklappar som dom fick av mig också. Såg det ut som iallafall! Hihi.
Idag trodde jag att jag skulle åka iväg till släkten i Sthlm, men det var tydligen imorgon
som vi skulle det... Så ja, det blir bara till att vara hemma och mysa och göra allt som
jag skrev där uppe. Kanske kolla på någon av mina julklappsfilmer? Mjo, vi får se.

Ska ladda upp julaftonsluckan sedan också. Hey, på julafton sitter jag sällan framför
datorn, så det är faktiskt förståligt att den kommer en dag försent!
Ha en bra juldag folks!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: anna

naw, då blir det ingen konsert för din del imorgon då :/ men desto bättre, du kan logga in på msn och skicka bilder från igår? :D puss

2006-12-25 @ 14:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback