Lördag.

Hallåhallå!
Pju, jag är helt slut i kroppen! Varför är jag det egentligen? Jag var iof ute och
sprang på förmiddagen och sedan efter lunch åkte jag ner med mamma på
stan och handlade julklappar. Så jag har väl rört på mig en hel del antar jag...
På stan var det smockfullt. Gillar inte att gå på stan när det är mycket folk.
Iallafall så köpte jag och mamma julklappar till Nerea och Lukas (mina kusiner)
och till Sofia. Vi köpte även lite glitterbollar som vi ska ha i granen. Vi funderar
på att ha tema silver och rött i år. Det blir nog tjusigt. Jag köpte också min
julklapp till pappsen.

Ikväll ska vi göra pepparkakshus! MYSIGT!

Miih.
Kram, Lovisa.

Kommentarer
Postat av: maya

Åh va trevligt du verkar ha det ihelgen... min helg e inte särskilt lyckad och pepparkashuset har vi totallt glömtbort, aja... ses på måndag PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback