Tisdag.

Hejsan!
Sitter i skolan, i bibblan. Vi har inga lektioner idag, utan bara en föreläsning
om aids/hiv klockan 13.00. Så nu har jag tid för att göra skolarbete... Ta dig
samman Lovisa, du vet att du verkligen borde använda den här tiden till
att läsa ut boken, skriva boklogg och filmanalys.
Usch. Varför är jag sämst
på att tvinga mig själv till att plugga? S u c k. Jaja, jag kan ju berätta om lite
trevliga saker istället för att bara snacka om dödstråkigt plugg. Igår var jag
och
Maya på centralbadet och simmade efter skolan. Så lugnt och skönt
det var där. Efter vi hade simmat så satt vi lite i ångbastun också. Skönt...

Nejdu, nu ska här läsas. Boken heter Skjut Kungen.Den är faktiskt helt OK,
men det är jobbigt när man måste stressläsa, och dessutom skriva en
tråkig boklogg.

Hare bra!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Camilla

skönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback